تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط بهمن جان دو نفر را در گردنه ژالانه سروآباد گرفت

ساعت: 11:11 منتشر شده در مورخ: 1395/11/12 شناسه خبر: 1022081

بر اثر سقوط بهمن در محور دره کی به اورامان در منطقه به نام" که ر به ناو" دو نیروی پیمانکار اداره برق شهرستان سروآباد حین ماموریت بدلیل ریزش بهمن جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اورامانات، ظهر امروز دوشنبه 11 بهمن دو نفر از نیروهای سیم بان اداره برق شهرستان سروآباد به نام های پیام محمدی و داریوش شاکری که برای رفع خرابی برق اورامان به گردنه ژالانه رفته بودند، در منطقه هزارانی گرفتار بهمن شدند.

 

ایوب غلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در این باره به خبرنگار ما گفت: بعد از تماس با فوریت های پزشکی مبنی بر سقوط بهمن و گرفتار شدن دو نفر بلافاصله نیروهای اورژانس و فوریت به همراه هلال احمر به گردنه ژالانه اعزام شدند.

 

وی افزود: بعد از جستجو جنازه این دو نفر از زیر بهمن پیدا شده و عملیات احیا توسط نیروهای فوریت برای نجات انها ناموفق بوده و هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

 

امروز گردنه ژالانه مسیر ارتباطی شهر اورامان تخت و 10 روستای تابعه آن که از روز شنبه به دلیل بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود، با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری بازگشایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط بهمن جان دو نفر را در گردنه ژالانه سروآباد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..