تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم‌ها با برنامه و سر وقت اکران شد/ اکران فوق‌العاده نداشتیم

فیلم‌ها با برنامه و سر وقت اکران شد/ اکران فوق‌العاده نداشتیم

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین روز از سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دوشنبه یازدهم بهمن ماه به پایان رسید.

قاصد اشرفی مدیر سینما ماندانا در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اکران فیلم‌ها در دو روز گذشته جشنواره اظهار داشت: استقبال مردم از فیلم‌ها خیلی خوب بود؛ با وجود اینکه روز دوم جشنواره را تجربه می‌کردیم اما تمامی فیلم‌ها مخاطبان خاص خود را جذب کرده بود.

وی افزود: با وجود نا هماهنگی‌هایی که در سال های گذشته در اکران فیلم‌ها وجود داشت، امسال همه فیلم‌ها سر موقع و با کیفیت خوب اکران شد. تمامی علاقه‌مندان سینما در نهایت آرامش بلیت‌های خود را خریداری کردند و از فیلم دیدن کردند.

مدیر سینما ماندانا با اشاره به نبود سانس فوق‌العاده در سینمایش گفت: استقبال مردم از سینما خوب بود اما تعداد مخاطبان به حدی نرسید که اکران فوق‌العاده داشته باشیم. البته این موضوع هم طبیعی است؛ چرا که برای اکران فوق العاده باید چند روزی از جشنواره گذشته باشد.

اشرفی با اشاره به تاثیر جشنواره در فروش فیلم‌ها در ادامه سال بیان کرد: فیلم‌هایی که در این دو روز نمایش داده شد، همگی کیفیت خوبی داشتند اما برای اینکه بگوییم سینمای کشور می‌تواند پر فروش باشد یا نه، باید تمامی فیلم ها را دید و سپس اظهار نظر کرد. در مجموع به نظر می‌رسد که اتفاقات خوبی در آینده سینما بیفتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم‌ها با برنامه و سر وقت اکران شد/ اکران فوق‌العاده نداشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..