تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس هفته آینده از ذن‌فون 3s Max به صورت رسمی رونمایی می‌کند

خبرها حاکی از آن هستند که ایسوس قصد دارد هفته آینده از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی کند. این اسمارت‌فون، ذن‌فون 3s Max خواهد بود که یک دستگاه میان‌رده بوده و مهم‌ترین ویژگی آن مجهز بودن به باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

مراسم معارفه این اسمارت‌فون در تاریخ 7 فوریه در هند انجام می‌پذیرد و پس از آن ذن‌فون 3s Max برای خرید به هر دو شکل آنلاین و فیزیکی عرضه خواهد شد.

از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به استفاده از پردازنده مدیاتک 6750 و نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسلی اشاره کرد. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصه‌های ذن‌فون 3s Max هستند. در بخش دوربین شاهد استفاده از یک سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم. این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض از اندروید 7.0 نوقا استفاده می‌کند و تنها ویژگی خاص آن را می‌توان مجهز بودن به سنسور اثر انگشت دانست!

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس هفته آینده از ذن‌فون 3s Max به صورت رسمی رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..