تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان بر اساس عملکردشان به تیم ملی دعوت شدند

بازیکنان بر اساس عملکردشان به تیم ملی دعوت شدندفاطمه کیوانی سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز بانوان در گفتو گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: 

اسامی بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز بر اساس عملکرد آن ها در مسابقات انتخابی تیم ملی و تور های ایرانی اعلام شد. ما ابتدا 18 بازیکن برتر رنکینگ ملی را به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت کردیم که یک نفر از آن ها به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات حاضر شود. پس از آن مسابقات را برگزار کردیم و در پایان که نفرات برتر آن ها مشخص شدند اسامی تیم ملی را اعلام کردیم. 

وی در خصوص برنامه اردو ها هم گفت: برنامه های خوبی برای ملی پوشان داریم که بنده در حال آماده کردن برنامه های آن هستم . تلاش ما آن است که با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بازیکنان بتوانند در زمان های خالی میان اردو در مسابقات که در دو مرحله و در شهر های تهران و اصفهان برگزار می شود حاضر شوند. 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص پیش بینی اش از عملکرد بازیکنان در مسابقات لیگ هم عنوان کرد: مسابقات سختی پیش رو داریم و می دانیم که باید با حریفان قدرتمندی رو به رو شویم. بازی های کشور های آسیایی بسیار سخت است زیرا نفرات برتر جهان در آن حضور دارند همچنین کار بسیار سختی را در مسابقات جهانی با توجه به حضور بازیکنان سطح بالا داریم. البته ناگفته نماند که امیدواریم با توجه به پتانسیل موجود، در مسابقات کشور های اسلامی حداقل مدال برنز را کسب کنیم.

متاسفانه این روزها کشور های زیادی از بازیکنان چینی استفاده می کنند و ما به همین دلیل در مسابقات کشور های اسلامی هم کار سختی را پیش رو داریم همچنین حریفان قدرتمندی هم مانند ترکیه، مصر و نیجریه حضور دارند که می توانند کار را برای ما کمی مشکل کنند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان بر اساس عملکردشان به تیم ملی دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..