تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسیسه های نتانیاهو علیه ایران ادامه دارد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه گفت: قصد دارم در جریان سفر ماه آینده به واشنگتن، از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بخواهم تا تحریم ها علیه ایران را تمدید کند.

نتانیاهو از منتقدان جدی توافق هسته‌ای ایران و 6 قدرت جهانی است، توافقی که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما حاصل شد.

ترامپ نیز در جریان رقابت های انتخاباتی، توافق هسته‌ای ایران را یک پیمان فاجعه بار ارزیابی کرد و وعده داد تا این توافق را پاره کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: در دیدار آتی با ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تمایل دارم تا درباره تمدید تحریم ها علیه ایران، مذاکره کنم. تجاوز ایران نمی تواند بدون پاسخ باقی بماند.

نتانیاهو قصد دارد 15 فوریه به واشنگتن سفر کند و در خصوص مسائل مختلف امنیتی با ترامپ گفتگو داشته باشد. این خبر را کاخ سفید رسما اعلام کرده است.

شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در این باره تاکید کرد: روابط ما با تنها دموکراسی در خاورمیانه، برای امنیت مردم ما لازم و ضروری است و رئیس جمهور آمریکا منتظر مذاکره با نخست وزیر اسرائیل درباره ادامه همکاری های اطلاعاتی، راهبردی، فنی و نظامی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسیسه های نتانیاهو علیه ایران ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..