تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات جلسه رسیدگی به پرونده تحصیلی «حسین فریدون» در مجلس

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیته‌ای در کمیسیون متبوعش برای بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» اظهار کرد: این جلسه 2 روز پیش تشکیل و قرار شد درباره این پرونده تحقیقات لازم صورت بگیرد.

وی افزود: طبق قانون 10 روز فرصت داده شده تا تحقیقات لازم در این باره انجام شود و بعد از این تاریخ، موارد در جلسه کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار گرفته تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

به گزارش تسنیم، پس از انتشار اخباری در تیرماه درباره تحصیل "حسین فریدون" برادر رئیس‌جمهور در مقطع دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی با وجود قبولی وی در آزمون سراسری سال قبل این مقطع در دانشگاه گیلان، سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌‌های مختلفی روند تحصیل وی را قانونی اعلام کرد.

کمیسیون آموزش مجلس به دلیل اهمیت موضوع، بررسی پرونده تحصیلی فریدون را آغاز کرد و تاکنون 3 نامه‌نگاری بین کمیسیون آموزش مجلس و وزیر علوم درباره پرونده تحصیلی برادر و دستیار رئیس‌جمهور صورت گرفته است.

اخیرا برخی نمایندگان مجلس براساس ماده 236 آئین‌نامه داخلی مجلس، تقاضای رسیدگی به این پرونده را داشتند که براساس این ماده هرگاه حداقل 10 نفر از نمایندگان و یا هر کدام از کمیسیون‌های مجلس عدم رعایت شئونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رئیس‌جمهور و یا وزیر و یا مسئولان دستگاه‌های زیرمجموعه آنان را اعلام کنند، موضوع بلافاصله از طریق هیئت‌رئیسه جهت برای رسیدگی به کمیسیون ذیربط ارجاع می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات جلسه رسیدگی به پرونده تحصیلی «حسین فریدون» در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..