تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید قضات و ریاست مجتمع قضایی شهید مدنی از بورس تهران

امروز دوشنبه مورخ 11 بهمن، جلسه آموزشی و هم اندیشی با حضور ریاست و قضات مجتمع قضایی شهید مدنی تهران، مدیران و کارشناسان حقوقی و حسابرسی سازمان بورس و اوراق بهادار و بورس تهران در محل تالار حافظ برگزار شد.

به گزارش شمانیوز: دوشنبه مورخ 11 بهمن ماه 1395، ریاست مجتمع قضایی شهید مدنی به همراه تعدادی از قضات، از تالار معاملات  واقع درمحل ساختمان بورس تهران بازدید و با فرایند انجام معاملات اوراق بهادار از نزدیک آشنا شدند.

جلسه هم اندیشی فوق به منظور آشنایی با ساختارکلان بازار سرمایه، قوانین و قواعد بازار سرمایه با محوریت بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد. دراین جلسه مدیران بورس ضمن تشریح چگونگی انجام معاملات و نحوه نظارت بر انجام معاملات به سوالات آنها به طور مبسوط پاسخگو بودند.

لازم به یادآوری است مجتمع قضایی شهید مدنی دارای شعب تخصصی  رسیدگی به دعاوی حقوقی مربوط به بازار سرمایه می باشد که بخش مهمی از دعاوی را به خود اختصاص داده است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید قضات و ریاست مجتمع قضایی شهید مدنی از بورس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..