تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان

ساعت: 08:11 منتشر شده در مورخ: 1395/11/12 شناسه خبر: 1022045

رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان قزوین خبر داد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری اولین جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ یوسف جعفری رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان  قزوین با اعلام این خبر افزود: اولین جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان با هدف اولویت بخشی به مسائل فرهنگی و تربیتی مرتبط با مأموریت های انجمن اولیاء و مربیان و همچنین تقدیر از نویسندگان و مؤلفان برتر در حوزه آموزش والدین و تربیت فرزندان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این فراخوان در ۸ محورها و موضوعات شامل نقش والدین و آموزش فرزندان، همکاری و مشارکت اولیاء و مربیان، نقش والدین در راهنمایی و هدایت تحصیلی فرزندان، تربیت عاطفی، اخلاقی،کلامی و عقلانی فرزندان، پرورش و تقویت احساس مذهبی در فرزندان، تربیت زیستی و بدنی فرزندان، نقش والدین در استفاده فرزندان از رسانه ها و فضای مجازی و نقش والدین در آموزش مهارت های زندگی به فرزندان می باشد.

رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان قزوین خاطر نشان کرد: شرکت برای عموم ناشران، مؤلفان و مترجمان آزاد است و علاقمندان می توانند تا ۲۷ بهمن ماه آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند و آثار رسیده تا ۳۰ بهمن ماه بررسی و داوری و نتایج اعلام خواهد شد، کلیه آثار توسط شرکت کنندگان به دبیرخانه مرکزی مستقر در دفتر مرکزی انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.

جعفری تصریح کرد: جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان در روز دوشنبه ۹ اسفند ماه در محل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..