تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرود «خمینی ای امام» ثبت ملی شد

سرود «خمینی ای امام» ثبت ملی شدبه ‌گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال اجرای ماده ۱۲ کنوانسیون بین‌المللی حفظ میراث‌فرهنگی ناملموس، سرود انقلابی «خمینی ای امام» در فهرست ملی میراث ناملموس ثبت شد.

این اثر با شماره ۱۳۳۱ ثبت ملی شده و به امضای زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری رسید.
 
همچنین، پیش از این، ترمینال یک فرودگاه مهرآباد با قدمت دوره پهلوی اول با شماره ۳۱۴۴۷ در فهرست آثار ملی ثبت شده بود.
 
پرونده‌ی سرود «خمینی ای امام» پیش از این در رزو ۲۲بهمن سال ۱۳۹۱ در هشتمین همایش ثبت آثار تاریخی نتوانسته بود رضایت کارشناسان دفتر ثبت را برای ملی شدن جلب کند.
 
در پنجمین همایش شورای عالی سیاستگذاری ثبت آثار تاریخی که بیستم شهریور ماه همان سال برگزار شد، پرونده ثبت این اثر به دلیل کامل نبودن و نداشتن امضای سراینده شعر، خواننده و آهنگساز شعر مطرح نشد. پرونده این سرود انقلابی توسط کارشناسان استان خراسان رضوی آماده شده بود.
 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرود «خمینی ای امام» ثبت ملی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..