تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ نباید نگران بود که آهو کجا می‌کند چرا؟

کد خبر: ۴۷۱۶۷۶

۲۰۶  بازدید

«از ابتدای سال ٩٢ تاکنون، اعتبار مصوب شورا برای آتش‌نشانی، ٤٩٢ میلیارد تومان بوده، اما شهرداری ١٩٨ میلیارد تومان از آن را تخصیص نداده، چرا؟»


«از ابتدای سال ٩٢ تاکنون، اعتبار مصوب شورا برای آتش‌نشانی، ٤٩٢ میلیارد تومان بوده، اما شهرداری ١٩٨ میلیارد تومان از آن را تخصیص نداده، چرا؟»


چرای دوم


«قالیباف در کوتاه‌ترین زمان درباره چرایی عدم تخصیص اعتبارات مصوب شورای شهر تهران درباره بودجه سازمان آتش‌نشانی توضیح دهد که کلا چرا؟»


چرای سوم


«در سال ۹۴ از ۱۱۴‌میلیارد تومان دریافتی شهرداری از محل دو درصد عوارض ایمنی ساختمان، تنها ۴۰‌ میلیارد تومان تخصیص صادر شده و ٧٤‌ میلیارد تومان در محل دیگری هزینه شده است. چرا؟»


چرای چهارم


«در سال ۹۵ نیز از این محل تا این تاریخ، ۶۹‌ میلیارد تومان وصول شده که تا زمان حادثه ۲۱‌ میلیارد تومان تخصیص یافته و یک هفته بعد از حادثه فروپاشی پلاسکو، این مبلغ به ۵۰‌میلیارد تومان رسیده است. چرا؟»


بعد از طرح این سؤالات، سه‌هزار بیلبورد در چهار‌هزار اتوبان تهران بالا رفت که با خط خوش نوشته بود: «چرا را کاشتند درنیامد. واحد زیباسازی و تعمیرات و سرویس‌ شبانه‌روزی تهران». همچنین این بیلبورد با تصویری از کاکتوس: «به‌راستی جای کشیدن آه و از شهرداری پرسیدن چرا / نباید نگران بود که آهو کجا می‌کند چرا؟ / اون‌وقت دولت روحانی چی؟ اون یعنی خوبه؟ ما بدیم؟ / با تشکر».



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ نباید نگران بود که آهو کجا می‌کند چرا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..