تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش جدید سناتور ارشد کنگره آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد، سنا آمادگی دارد تا در همکاری تنگاتنگ با دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تحریم‌های اقتصادی جدیدی علیه ایران اعمال کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بیانیه جدید رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا پس از آن منتشر شد که برخی رسانه‌ها مدعی شدند ایران یک موشک بالستیک آزمایش کرده است.

دفتر کورکر بامداد روز سه‌شنبه (دوشنبه به وقت آمریکا) با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد: «دیگر بیش از این به ایران برای نقض قوانین بین‌المللی درباره موشک‌های بالستیک، حمایت مداوم از تروریسم، نقض حقوق بشر و دیگر فعالیت‌های خصمانه که امنیت و صلح بین المللی را تهدید می‌کند، فرصتی داده نخواهد شد».

این بیانیه می‌افزاید: «از زمان امضای توافق هسته‌ای در سال 2015 میلادی، ایران محدودیت‌های بین‌المللی در خصوص موشک‌های بالستیک و صادرات تسلیحات را نقض کرده است و حتی از محدودیت‌های اعمال شده تحت برجام درباره برنامه هسته‌ای خود نیز فراتر رفته است».

این سناتور جمهوریخواه در ادامه گفت که مایل است در همکاری نزدیک با همکاران خود در سنا و دولت ترامپ، تلاش کند تا ایران مسئولیت اقدامات ادعایی خود را بپذیرد تا این اطمینان حاصل شود که محدودیت‌های اعمال شده علیه برنامه هسته‌ای این کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/.

http://fna.ir/X3YG6J



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش جدید سناتور ارشد کنگره آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..