تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس آمریکا چگونه با ایرانی‎ها در فرودگاه‎های این کشور برخورد کرد؟

به گزارش افکارنیوز،

خبرگزاری رویترز گزارش داد: تصمیم جدید دونالد ترامپ در جلوگیری از ورود مهاجران 7 کشور به آمریکا موجب خشم و سرگردانی بسیاری در آمریکا شده و گروه‌های مختلف حقوقی و سیاسی و نیز دموکرات‌ها متعهد شده‌اند که در برابر این تصمیم بایستند.

در پی سردر گمی، هرج و مرج و تظاهرات در بسیاری از فرودگاه‌های آمریکا،  یک دادگاه فدرال در نیویورک حکم تعلیق موقت این تصمیم آمریکا را صادر کرد.

به گزارش رویترز بسیاری از مردم آمریکا در فرودگاه‌های نیویورک، شیکاگو و دالاس و دیگر شهرها علیه این اقدام ترامپ تظاهرات کردند اما مبارزه گسترده‌تری در برابر این اقدام ترامپ پیش رو خواهد بود.

وزارت امنیت داخلی آمریکا در این باره اعلام کرد: حدود 375 مسافر تحت تأثیر این اقدام ترامپ قرار گرفته‌اند که از این تعداد 109 نفر به آمریکا سفر کرده و در فرودگاه‌های آمریکا از ورود آنها جلوگیری شده و 173 نفر نیز پیش از سوار شدن به هواپیما متوقف شده‌اند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که این اقدام ترامپ بخشی از مسافران بین‌المللی را تحت تأثیر قرار داده  و کمتر از یک درصد مسافران به زحمت افتاده‌اند.

رویترز گزارش داد: «پگاه رحمانی» 25 ساله در فرودگاه «دالس» واشنگتن چندین ساعت را در انتظار پدر بزرگ و مادربزرگ خود به سر برده است و در حالی که آنها دارای گرین کارت بوده‌اند از ورود آنها جلوگیری شده است.

رحمانی می گوید: مقامات با پدربزرگ و مادربزرگ من در فرودگاه رفتار درستی نداشتند.

این در حالی است که پدربزرگ این تبعه ایرانی 88 ساله و نابیناست و مادربزرگ وی نیز 83 ساله و از اثرات سکته مغزی رنج می‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس آمریکا چگونه با ایرانی‎ها در فرودگاه‎های این کشور برخورد کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..