تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ، کار روحانی را در ایران سخت تر کرد

کد خبر: ۴۷۱۶۱۳

۱۲۶۲  بازدید

«کریس مورفی»، عضو کمیته امور خارجی سنای آمریکا ضمن انتقاد از ممنوعیت ورود مهاجران از 7 کشور اسلامی، مدعی شده که این اقدام، «کار رئیس جمهور روحانی را در ایران سخت‌تر می‌کند».

خبرگزاری فارس: یک سناتور آمریکایی امروز دوشنبه در اظهاراتی در انتقاد از اقدام دونالد ترامپ در ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی، از تاثیرات این اقدام بر ایران سخن گفته است.

«کریس مورفی» عضو دموکرات کمیته امور خارجی سنای آمریکا که از منتقدان سرسخت اقدام رئیس جمهور این کشور در ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی به ایالات متحده بوده، امروز در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» در این باره صحبت کرد.

سناتور ایالت «کنتیکت» آمریکا در ابتدا از تحرکات خود و هم‌حزبیهایش در کنگره برای جلب حمایت تعدادی از جمهوریخواهان به منظور مقابله با طرح مذکور شدند.

مورفی با تاکید بر اینکه اقداماتی شبیه به ممنوعیت ورود اتباع کشورهای اسلامی، سبب تقویت توان گروه تروریستی داعش برای جذب نیرو خواهد شد، درباره تقویت این گروه تروریستی و کم شدن امنیت آمریکا هشدار داد.

سناتور دموکرات در بخشی از هشدارش درباره تاثیرات منفی این اقدام جنجالی، از ایران و حسن روحانی رئیس جمهور این کشور صحبت کرد.

قانونگذار آمریکایی مانند دیگر مقامات این کشور ادعاهایی درباره سیاست داخلی ایران و مواضع سیاست خارجی احزاب و گروه ها در قبال غرب مطرح کرده است.

مورفی مدعی شد: «به طور خاص در مورد ایران، کشوری که هم اکنون بین تندروها و میانه روها در نوسان و حرکت است؛ میانه‌روهایی که خواهان تعامل با غرب هستند و این (ممنوعیت ورود مهاجران) یک پیروزی بزرگ برای تندروها است و کار را برای (حسن) روحانی مشکلتر و سخت تر میکند و اگر شما درباره حریق بزرگ (درگیری و تنش) بین آمریکا و ایران نگرانی دارید، اقداماتی از این دست، چنین چیزی را محتمل‌تر میکند. من معتقدم در نهایت، این سبب کشته شدن آمریکاییها خواهد شد».

وی در ادامه ارتباط دادن ممنوعیت ورود هفت کشور اسلامی به تلاش برای مقابله با حملات تروریستی مانند حمله 11 سپتامبر 2001 را رد کرد و گفت: «ببینید 4 کشوری که منشا حمله 11 سپتامبر بودند اصلا در این لیست نیستند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ، کار روحانی را در ایران سخت تر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..