تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه انگلیس سیاست مهاجرتی ترامپ را «تفرقه افکنانه» خواند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه در تازه ترین اظهارات خود سیاست محدودیت مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را سیاستی «تفرقه افکنانه و اشتباه» خواند.

وی مدعی شد که دولت انگلیس در حال حاضر فاقد یک چنین سیاستی است و قصد هم ندارد سیاستی این چنینی وضع نماید.  

جانسون در ادامه گفت که پیش از این نگرانی های خود را از سیاستهای «تفرقه افکنانه و اشتباهی» که بر حسب ملیت افراد میان آنها تبعیض قائل می شود، ابراز کرده است.

این اظهارات بوریس جانسون در حالی در رسانه ها انعکاس یافت که شمار شهروندان انگلیسی که تا ظهر روز گذشته (دوشنبه) طومار ممنوعیت سفر رئیس جمهوری آمریکا به انگلیس را امضاء کرده اند، به حدود یک میلیون نفر رسیده بود.

در این طومار آمده است که ترامپ به دلیل «زن‌ستیزی و ابتذال خود» نباید این اجازه را بیابد که با خاندان سلطنتی انگلیس دیدار کند.

افزون بر این، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس نیز خواستار ممنوعیت ورود ترامپ به این کشور اروپایی تا زمان لغو ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور مسلمان (ایران، سوریه، عراق،‌ لیبی،‌ یمن،‌ سودان و سومالی) به آمریکا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه انگلیس سیاست مهاجرتی ترامپ را «تفرقه افکنانه» خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..