تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاه اردن با معاون ترامپ دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد که عبدالله دوم شاه اردن روز دوشنبه با «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار موضوعات متعدد از جمله مقابله با داعش، بحران سوریه و موضوع فلسطین را مورد بحث قرار دادند.

عبدالله دوم که به منظور دیدار با مقامات آمریکایی وارد واشنگتن شده است همچنین با «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا نیز دیدار و گفتگو کرد.

در همین حال «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در نشستی خبری اعلام کرد که قرار است شاه اردن روز پنج شنبه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز دیدار نماید.

سفر عبدالله دوم به واشنگتن نخستین نوع خود در سطح سران عرب پس از تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا توسط دونالد ترامپ بشمار می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاه اردن با معاون ترامپ دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..