تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر امورخارجه پیشین اسپانیا: ترامپ آنقدر خطرناک است که باید علیه وی اقدام کرد

به گزارش ایرنا، موراتینوس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی‌ کانال 6 اسپانیا فرمان ترامپ برای جلوگیری از ورود اتباع هفت کشور لیبی، ایران، عراق، سومالی، سودان، سوریه و یمن را به آمریکا محکوم کرد.
وی با ابراز تاسف از این اقدام ترامپ تصریح کرد، اتباع این کشورها، طوری محکوم شده ا‌ند که انگار تروریست های افراطی هستند.
موراتینوس در این باره هشدار داد، با این اقدامات، به تمدن اسلامی انگ زده می‌ شود و در مقابله با تروریسم موثر نخواهد شد.
وزیر امورخارجه پیشین اسپانیا افزود: فقط گروه های تروریستی افراطی می‌ توانند با این اقدامات جشن گیرند زیرا به آنها حق داده می‌ شود که آمریکا، شیطان است و مسلمانان را تعقیب می‌ کند.
به عقیده وی، اروپا باید دست به کار شود و در برابر چنین اعمال 'خلاف شان و منزلت بشر' بسیج شود.
موراتینوس گفت: نمی‌ توانیم دست روی دست بگذاریم، نباید فقط از شهروندان خودمان دفاع کنیم بلکه باید از بشریت دفاع کرد و در این رابطه، رهبران اروپایی باید به این مسائل رسیدگی کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که جهان عرب و مسلمان با مقابله به مثل نکنند زیرا اگر آمریکا اشتباه می‌ کند، کشورهای مسلمان نباید با اعمال سیاست های انزوایی اشتباه کنند.
این دیپلمات تاکید کرد: باید این انحراف را از آغاز قدرت ترامپ متوقف کرد و اروپایی ها و اعراب به طور مشترک با این مرحله بحث بر انگیز مقابله کنند.
اروپام *5*491**شبس*1613*انتشار: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر امورخارجه پیشین اسپانیا: ترامپ آنقدر خطرناک است که باید علیه وی اقدام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..