تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ و نتانیاهو ۲۷ بهمن دیدار می کنند/مباحث امنیتی محور گفتگوها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که دیدار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پانزدهم فوریه (۲۷ بهمن) انجام خواهد شد.

طبق اعلان کاخ سفید، دو طرف قرار است در این دیدار پیرامون طیف وسیعی از موضوعات امنیتی با یکدیگر گفتگو نمایند.

«شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید با اعلان خبر این دیدار مدعی شد که «روابط آمریکا با تنها دموکراسی موجود در منطقه خاورمیانه (!) برای امنیت هر دو طرف حیاتی است و رئیس جمهور مشتاقانه خواهان گفتگو پیرامون تداوم همکاریهای استراتژیک، فناوری،‌ نظامی و اطلاعاتی با نخست وزیر [رژیم صهیونیستی] است».

گفتنی است که ترامپ در جریان رقابتهای انتخاباتی خود وعده داده بود که سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی را از تل آویو به قدس انتقال دهد.

این تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در حالی اتخاذ شد که قطعنامه های سازمان ملل از جمله قطعنامه ۴۷۸ هرگونه اقدام انحصارگرانه اسرائیل در بیت المقدس را باطل اعلام کرد و از جامعه جهانی خواست تا از همراهی با سیاست های رژیم صهیونیستی در بیت المقدس خودداری کند.

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز برخلاف بسیاری از رهبران جهان از طرح ترامپ برای احداث دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک استقبال کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ و نتانیاهو ۲۷ بهمن دیدار می کنند/مباحث امنیتی محور گفتگوها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..