تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بى اطلاعى استقلالى ها درباره راى جديد فيفا!

بى اطلاعى استقلالى ها درباره راى جديد فيفا!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به محروميت باشگاه استقلال از سوى فيفا بر همين اساس بحث حضور آندو تیموریان، سرور جپاروف و روزبه چشمی تا حدودى منتقى و حتى بحث پيوستن اين بازيكنان به تيم هاى ديگر نيز شنيده مى شد كه البته اين موضوعات از سوى مسئولان استقلال رد و آنها اميدوار هستند با تجديد نظر در راى فيفا بتوانند از اين ٣ بازيكن در زمان جذب بازيكن آزاد بهره ببرند 

همچنين طبق گفته هاى مدیر برنامه های سرور جپاروف و مذاكراتى كه وى با کمیته انضباطی فیفا داشته به نظر محروميت آبی پوشان تهرانی برای جذب بازیکن تا دوم فوریه ادامه خواهد داشت و پس از آن تاریخ این تیم می تواند تا سقف سه بازیکن آزاد جذب کند.

اين طور كه گفته شده محروميت باشگاه استقلال از ٥ ژانویه تا ٢ فوریه بوده و مديران اين باشگاه  پس از گذشت چند روز می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند. 

اما بهتر است بدانيم هنوز اين مساله از سوى آبى ها تاييد نشده و همچنين راى جديد فيفا به دست مسئولان باشگاه استقلال نرسيده و آنها نسبت به اين مساله بى اطلاع هستند.

به اين ترتيب مديران باشگاه استقلال به دنبال اين هستند تا با راى جديد فيفا و در صورت تاييد بتوانند بازيكنان جديد خود را به عنوان بازيكن آزاد به خدمت بگيرند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بى اطلاعى استقلالى ها درباره راى جديد فيفا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..