تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دژاگه: از حضور دوباره در ولفسبورگ هیجان‌زده هستم

دژاگه: از حضور دوباره در ولفسبورگ هیجان‌زده هستمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛اشکان دژگه، ملی‌پوش ایرانی تیم وولفسبورگ پس از عقد قراردادش به سایت رسمی این باشگاه گفت: از این که دوباره در تیم وولفسبورگ هستم، خوشحالم. من بسیار مشتاق بوندس‌لیگا هستم. وولفسبورگ هم‌اکنون شرایط سختی دارد و می‌خواهم به این تیم در سریع‌ترین زمان و با تمام توانم کمک کنم تا به جایگاهی که شایسته است برسیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: تیم وولفسبورگ پس از خروج من افت و خیزهای بسیاری داشت. از این که دوباره بخشی از این تیم هستم افتخار می‌کنم. از اولاف ربه و والرین اسماعیل که به من این شانس را دادند، تشکر می‌کنم. جواب این اعتماد را در آینده با عملکردم خواهم داد.
 
اولاف ربه، مدیر ورزشی باشگاه وولفسبورگ نیز در خصوص جذب اشکان دژاگه گفت: در روزهای اخیر چندین بار  در مورد فعالیت دوباره در بازار نقل‌و‌انتقالات و خلق فرصت‌های جدید صحبت کردیم. ما توانستیم اشکان دژاگه را استخدام کنیم که بازیکن باتجربه‌ای است. اشکان بازیکنی در خدمت تیم و متعهد به ولفسبورگ است. توانستیم فرصت دیگری را در کادر تیمی خود خلق کنیم.
 
والرین اسماعیل، سرمربی تیم وولفسبورگ هم درباره بازیکن جدید ایرانی‌اش گفت: خیلی خوشحالم که اشکان هم‌اکنون کنار ما است.او با تجارب و توانمندی‌هایش به تیم ولفسبورگ کمک خواهد کرد. این مسئله هم روشن است که اشکان ابتدا خود را باید با تیم هماهنگ کند و اطمینان دارم این کار سریع انجام خواهد شد، زیرا اشکان دژاگه بازیکنی با اراده و ذهنیت خوب است.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دژاگه: از حضور دوباره در ولفسبورگ هیجان‌زده هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..