تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «لذت خواندن»، ویژه فارسی‌آموزان خارجی

کتاب «لذت خواندن»، ویژه فارسی‌آموزان خارجیبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، دکتر رضامراد صحرایی، معاون آموزش و پژوهش این بنیاد و سرپرست مولفین کتاب لذت خواندن، در این‌باره اظهار کرد: در ادامه روند تالیف منابعی با روش‌های جدید آموزشی و بر اساس چارچوب مرجع بنیاد سعدی، این کتاب در 12 درس تنظیم شده و هر درس شامل دو بخش است که در هر بخش یک مهارت خواندن و یک مهارت واژگانی آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به جذابیت موضوعات متن‌های کتاب، افزود: اجزاء هر درس مرتبط با هم و با هدف تقویت یادگیری مهارت‌های مورد نظر تنظیم شده است و در پایان هر درس یک تمرین مهارت زندگی واقعی و یک تکلیف خلاق ارائه شده است که باعث تعمیق یادگیری درس می‌شود.

صحرایی خاطر نشان کرد: بهترین روش برای آموزش این کتاب، آموزش فرآیندی و مرحله به مرحله و با محوریت فارسی آموز است.

گفتنی است، نسخه آزمایشی این کتاب سال گذشته در بنیاد سعدی منتشر شد که پس از بررسی استادان و کارشناسان حوزه آموزش زبان فارسی، کتاب «لذت خواندن» با ویرایش جدید در 175صفحه منتشر و به همراه لوح فشرده عرضه می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «لذت خواندن»، ویژه فارسی‌آموزان خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..