تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واكنش جالب پيمان معادى به منع مهاجرت آمريكا +عکس

 واكنش جالب پيمان معادى به منع مهاجرت آمريكا

به گزارش ایران ناز پس از آنکه دونالد ترامپ جمهوریخواه در ساختمان کنگره آمریکا سوگند یاد کرد و رسما ریاست جمهوری جانشین باراک اوباما آغاز شد امضای جنجالی او پای حکم ممنوعیت ورود اتباع چند کشور عمدتا مسلمان نشین به آمریکا بمدت چندین ماه بسیار خبرساز و جنجالی شد . این اقدام دونالد تارمپ واکنش افراد زیادی را برانگیخت  افراد زیادی به این اقدام ترامپ واکنش نشان دادند از جمله پیمان معادی بازیگر مشهور ایرانی که متولد آمریکاست .

           

پیمان معادی تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر ساخت . در تصویر نوشته شده است: بدون مهاجرت، ترامپ زن نداشت! (همسر ترامپ، مهاجر آمریکا است )

واكنش جالب پيمان معادى به منع مهاجرت آمريكا +عکس

ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ که یک مهاجر است ! ، اولین بانوی اول آمریکاست که اصالتی غیر آمریکایی دارد !دونالد ترامپ در رقابت انتخاباتی برای رقابت جمهوری آمریکا بر رقیبش هیلاری کلینتون پیروز شد و حالا همسر وی بانوی اول آمریکاست.

مطالب مرتبط:

خانم قاضی آمریکایی دستور ترامپ را متوقف کرد +تصاویر

آیا اصغر فرهادی بخاطر ترامپ نمیتواند به اسکار برود

واکنش بهرام رادان به کلاهبرداری با نام پیمان معادی +عکس

تحریم اسکار 2017 توسط ترانه علیدوستی بخاطر ترامپ +عکس

تشکر دونالد ترامپ از یک ایرانی +عکس

فروش خانه سلن دیون خواننده تایتانیک از ترس ترامپ +عکس

تصاویر و جزئیات مراسم تحلیف دونالد ترامپ

تصاویر و بیوگرافی همسر زیبای دونالد ترامپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واكنش جالب پيمان معادى به منع مهاجرت آمريكا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..