تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با خواندن این کتاب قلبی سالم داشته باشید

به گزارش افکارنیوز،

امروز معضلات و بیماری‌های قلبی جزء بیشترین دلایل مرگ به شمار می‌رود. طوری‌ که در سال 2008 از اصلی‌ترین دلایل مرگ، این بیماری عنوان شده بود. در ایران نیز بعد از تصادفات دومین دلیل مرگ سکته‌های قلبی است که متاسفانه آمار آن در سال‌های اخیر نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه رو به افزایش است.

آشنایی با عملکردهای قلب، عاملی برای پیشگیری بسیاری از خطرات و بیماری‌ها است. از این رو شناخت عوامل خطر زا و بیماری‌های رایج قلبی و عروقی می‌تواند از خطرات و بیماری‌های قلبی شدیدتر جلوگیری کند و به محافظت از قلب منجر شود. 

در کتاب «قلب سالم» که برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شده است به عملکردهای سیستم قلب، شناسایی عوامل خطر زا و درمان و پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی پرداخته شده است. 

این کتاب که مورد تایید انجمن انگلیسی پیشگیری و بازتوانی قلبی و عروقی است، نوشته نویسندگان مطرحی مانند موراگ کی تاو، کری گراهام و چوی لی است و مصطفی رحیمی جونقانی(عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان) آن را به زبانی ساده و سلیس ترجمه کرده است.

در این اثر علاوه بر ارائه راهکار‌های شناخت بیماری‌های قلبی، بیماری‌های شریان کرونری قلبی و شیوه‌های درمان آن به مواردی از جمله راه‌های حفظ تناسب اندام، ارزیابی فعالیت‌های جسمانی، تغذیه سالم، کنار آمدن با اضطراب و استرس نیز اشاره شده است.

این کتاب در180 صفحه قطع وزیری و با قیمت 16 هزار تومان وارد کتاب فروشی های کشور شده است.

علاقه مندان به تهیه کتاب «قلب سالم» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  مراجعه کنند یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با خواندن این کتاب قلبی سالم داشته باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..