تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف تیم فوتبال شهرداری ارومیه مقابل صنعت نفت نوین آبادان در لیگ دسته 2

به گزارش ایرنا، این دیدار عصر روز دوشنبه در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرد.
تیم فوتبال شهرداری ارومیه هم اکنون با 22 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و دوشنبه آینده در هفته نوزدهم این رقابت ها در تهران به مصاف تیم 'استقلال آبی ب 'می رود.
رقابت های هفته هیجدهم لیگ دسته 2 فوتبال کشور با برگزاری 6 دیدار در شهر های ارومیه، تهران، جویبار، فومن، کاشان و اردبیل پیگیری شد.
تیم فوتبال سردار بوکان دیگر نماینده آذربایجان غربی نیز امروز در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر 2 مقابل شهرداری تبریز متوقف شد.
به گزارش ایرنا، امسال مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور با حضور 36 تیم در سه گروه 12 تیمی از نهم شهریور ماه آغاز شده است.
تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گروه 2 با تیم های شهرداری اردبیل، بادران تهران، رهپویان گیلان، شهرداری بندرعباس، نفت نوین آبادان، شهرداری ماهشهر، ماهام شوشتر، شهرداری کاشان، استقلال آبی تهران، شهرداری فومن و شهید کریمی جویبار هم گروه است.
7126/2093** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف تیم فوتبال شهرداری ارومیه مقابل صنعت نفت نوین آبادان در لیگ دسته 2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..