تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کالاهای آمریکایی در انگلیس تحریم می‌شود؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته یک روزنامه انگلیسی، تحریم کالاهای آمریکایی، پیامی روشن برای دونالد ترامپ خواهد بود تا بداند رفتارهای نژادپرستانه، ضد زن و ضد محیط زیست وی، تحمل نمی شود.
 
روزنامه مترو نوشت علاوه بر فراخوان های متعدد در سراسر جهان، افراد و سازمان های ضد ترامپ در انگلیس نیز خرید کالاهای آمریکایی را تحریم می کنند و مثلا شعارها علیه خرید مواد غذایی از مک دونالد، خودرو از شرکت فورد، شرکت تلفن همراه اپل (Apple)، نوشابه کوکاکولا و قهوه استارباکس رو به فزونی است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از لندن، در فراخوان افراد و سازمان های ضد آمریکایی انگلیس آمده است تحریم کالاهای آمریکایی، پیامی روشن برای دونالد ترامپ خواهد بود تا بداند رفتارهای نژادپرستانه، ضد زن و ضد محیط زیست وی، تحمل نمی شود. سازمان دهندگان فراخوان تحریم کالاهای آمریکایی در انگلیس گفته اند همان گونه که در دهه 1980 میلادی خرید کالاهای تولید آفریقای جنوبی، حمایت از نژادپرستی بود، اکنون نیز خرید کالاهای آمریکایی، حمایت از رژیم نژادپرست آمریکاست.
 
به نوشته روزنامه مترو، هواداران تحریم کوکاکولا در انگلیس می گویند نوشیدن این محصول آمریکایی، علاوه بر خطرات بهداشتی فراوان، تقویت یک دولت نژادپرست در آمریکاست و باید نوشیدنی های غیر آمریکایی و سالم جایگزین کوکاکولا شود.  مترو همچنین به نقل از هواداران تحریم کالاهای امریکایی در انگلیس نوشت در حالی که تروریست های عامل یازده سپتامبر، شهروند عربستان سعودی بودند، به علت فساد در نظام آمریکا، اتباع عربستان سعودی می توانند وارد آمریکا شوند.
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کالاهای آمریکایی در انگلیس تحریم می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..