تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی خونین در بهبهان

کشته شدن یک شهروند فرماندار بهبهان جزئیات تیراندازی تیراندازی‌‌ مشکوک تیراندازی خونین

در شهرستان بهبهان استان خوزستان بامداد دوشنبه در پارک خارستان یک درگیری مسلحانه رخ داد که طی این اتفاق یک شهروند بهبهانی جان خود را از دست داد و کشته شد به گفته فرماندار بهبهان عوامل این درگیری توسط پلیس بازداشت شده اند و پرونده در دست بررسی قرار گرفته است.
صبح امروز در فضاهای مجازی خبری مبنی بر تیراندازی‌‌ مشکوک و کشته و مجروح شدن شهروند و یک راننده ‌در شهرستان بهبهان منتشر شد.
حسین ملک خدایی فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضا‌ی مجازی اظهار داشت: حوالی ساعت یک بامداد ‌دو‌شنبه شب درگیری بین چند نفر با اسلحه در پارک خارستان این شهرستان رخ داد و متاسفانه در این درگیری یک نفر که در واقع رهگذر بود کشته شد.
وی با بیان اینکه دلیل درگیری تا کنون اختلافات شخصی عنوان شده است، گفت: یکی از طرفین درگیری نیز مجروح شده و نیروهای انتظامی 2 نفر از عوامل درگیری را بازداشت و آن‌ها را برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داد.
فرماندار بهبهان گفت: افراد درگیر شده جوانان یک محله بوده و دو نفر از خاطیان متواری شده‌اند که نیروهای انتطامی در حال رسیدگی به موضوع و 2 نفر مجرم متواری هستند.

منبع/آخرین خبر

ارسال شده در 11 بهمن 1395 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی خونین در بهبهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..