تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان ایالت واشنگتن به خاطر ممنوعیت ورود اتباع مسلمان، از ترامپ شکایت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادستانی ایالت واشنگتن آمریکا از دونالد ترامپ به خاطر صدور فرمان اجرایی ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی شکایت کرده است.

در حالی که انتقادهای بین المللی از اقدام رئیس جمهور آمریکا در ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی ادامه دارد، یک دادستان کل ایالتی در ایالات متحده علیه دونالد ترامپ شکایت کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، «باب فرگوسن» دادستان کل ایالت واشنگتن امروز دوشنبه اعلام کرده که علیه ترامپ شکایت کرده است و بدین ترتیب او اولین دادستان کل ایالتی در آمریکا شده که یک دعوای حقوقی علیه دلت ترامپ از زمان آغاز به کارش به راه انداخته است.

این داستان ایالتی روز یکشنبه هم در مخالفت با ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی، به همراه 15 دادستان ایالتی دیگر در آمریکا بیانیه ای منتشر کرده و این اقدام دولت ترامپ را «غیرقانونی» خوانده بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JIINQ4 اخبار مرتبط اوباما درباره ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور اسلامی به آمریکا بیانیه داد95/11/11 - 22:40سازمان همکاری اسلامی: تصمیم ترامپ موضع حامیان تروریسم را تقویت می‌کند95/11/11 - 18:04دفاع تمام قد ترامپ از ممنوعیت ورود اتباع کشورهای اسلامی95/11/11 - 16:31 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان ایالت واشنگتن به خاطر ممنوعیت ورود اتباع مسلمان، از ترامپ شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..