تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه آتش‌نشان شهید فاجعه پلاسکو، به کدام شهرها منتقل شدند؟

سه آتش‌نشان شهید فاجعه پلاسکو، به کدام شهرها منتقل شدند؟

جامعه > حوادث - مراسم بدرقه، تشییع و خاکسپاری ‍۱۶ آتش نشان شهید فاجعه ویران شدن پلاسکو، صبح امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ با حضور گسترده و باشکوه مردم تهران و بسیاری از مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیکرهای ۱۳ آتش‌نشان شهید فاجعه پلاسکو بعد از وداع در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) و در کنار شهدای مدافع حرم و شهدای منا آرام گرفتند.

همچنین پیکر سه شهید دیگر آتش نشان نیز برای خاکسپاری به زادگاه خود منتقل شد. شهیدان رضا نظری، بهنام میرزاخانی و علیرضا سفی زاده به ترتیب برای تشییع و خاکسپاری به اراک، ورامین و اسلامشهر منتقل شدند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه آتش‌نشان شهید فاجعه پلاسکو، به کدام شهرها منتقل شدند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..