تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهل انگاري مالك گوشي همراه و لو رفتن اطلاعات شخصی اش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: به دنبال مراجعه حضوري خانمي به پليس فتا و ارائه مرجوعه قضايي مبني بر اينکه فردي به صورت غير مجاز به اطلاعات شخصي وي در شبكه اجتماعي تلگرام دسترسي و براي مخاطبان وي مزاحمت ايجاد می کند كارشناسان پليس فتا با استفاده ازشگرد هاي پليسي متهم را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به پليس فتا احضار شد .
سرهنگ بيات مختاري اظهار کرد :متهم 26 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پليس به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشت : مدتي قبل يك دستگاه گوشي  تلفن همراه دست دوم خريداري كردم اما با توجه به محتويات ذخيره شده در حافظه اين گوشي به اطلاعات خصوصي مالك قبلي دست پيدا كردم.
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي متهم به دستگاه قضايي براي سير مراحل قانوني تاكيد كرد :مالكان گوشي هاي تلفن همراه قبل از فروش آن باید حتما از پاك شدن و حذف كليه داده ها و اطلاعات شخصي خود مطمئن و سپس اقدام به فروش کنند.
انتهای پیام// ر ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهل انگاري مالك گوشي همراه و لو رفتن اطلاعات شخصی اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..