تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن توده مو یک کیلوگرمی از بدن یک بیمار

به گزارش ایسنا، «نصرالله بهجتی»، جراح عمومی این تیم درمان با اعلام این خبر گفت: با عمل جراحی توده مو به وزن حدود یک کیلوگرم و عرض 30 سانتی‌متر از بدن این دختر 14 ساله بیرون آورده شد.

وی افزود: عمل این دختر یک ساعت و نیم طول کشید و چهار نفر از پزشکان این بیمارستان در عمل جراحی باز معده همکاری داشتند.

سرپرست تیم جراحی تصریح کرد: این برای دومین بار است که توده مو در 10 سال گذشته از بدن افراد خارج شده است.

«سیدحمید موسوی»، یک فوق تخصص گوارش و کبد در این‌باره اضافه کرد: این دختر با علائم درد شکم و حالت تهوع شدید مراجعه کردند که پس از آندوسکوپی تجمعات فراوان مو در معده و اثنی‌عشر دیده شد.

وی با اشاره به این‌که توده مو به شکل معده و روده تبدیل شده بود، یادآور شد: مو، الیاف فرش، موکت و لباس از مواد غیرقابل هضم در معده هستند که انسداد و زخم در سیستم گوارشی را به همراه دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن توده مو یک کیلوگرمی از بدن یک بیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..