تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : دستور تهیه کیک نارنگی

وب سایت آشپزباشی: کیک نارنگی از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاوسون است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. تهیه ی این کیک بسیار آسان است. همچنین اگر آن را همراه کمی خامه میل کنید، بسیار خوشمزه می شود.

      نارنگی  ۳۷۵ گرم     کره  قدری     تخم مرغ  ۶ عدد بزرگ     شکر  ۲۲۵ گرم      پودر بادام  ۲۵۰ گرم     بیکینگ پودر   ۱ قاشق چای خوری

کیک نارنگی

 

۱-نارنگی ها را در قابلمه ای از آب سرد قرار دهید، آن را بجوشانید و برای ۲ ساعت بپزید. آن ها را آبکشی کنید و کنار بگذارید تا خنک شوند. نارنگی ها را از وسط نصف کنید و هسته های آن ها را جدا کنید. سپس نارنگی ها را به همراه پوست آن ها در مخلوط کن بریزید و یا با دست پوره کنید.

۲-فر را با حرارت ۱۹۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. کف و دیواره های قالب گرد کمربندی ۲۱ سانتی متری را با کره چرب کنید.

۳- می توانید تمامی مواد را در مخلوط کن ریخته و با پوره ی نارنگی بزنید. اگر از مخلوط کن استفاده نمی کنید، تخم مرغ ها را بزنید، شکر، پودر بادام و بیکینگ پودر را به آن اضافه کنید و مواد را خوب با هم ترکیب کنید و در پایان پوره ی نارنگی را به آن ها اضافه کنید.

۴- خمیر را در قالب آماده شده بریزید و برای ۱ ساعت در فر بپزید. تقریبا بعد از ۴۰ دقیقه، زمانی که خلال دندانی که در وسط کیک زدید و بیرون آوردید تمیز بود، روی کیک را با فویل بپوشانید و ۲۰ دقیقه ی دیگر بپزید.

حتما بخوانید :   زیباجو : چطور سبزی‌ و میوه‌ مصرف کنیم؟

۵- کیک را از فر خارج کرده و روی توری بگذارید تا خنک شود. سپس آن را از قالب خارج کرده و میل کنید.

نکاتی در رابطه با تهیه ی کیک نارنگی:

۱– ترجیحا از نارنگی یافا استفاده کنید. آن ها را تمیز بشویید.

۲– می توانید برای این که کیک کاملا بدون گلوتن باشد از بیکینگ پودر بدون گلوتن استفاده کنید و یا آن را حذف کنید.

۳– همچنین می توانید این کیک را با میزان مساوی پرتقال و لیمو و با ۲۵۰ گرم شکر بپزید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : دستور تهیه کیک نارنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..