تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کاناپه» در برج ميلاد اكران نمی‌شود/ پاسخ مبهم ايوبی درباره انتشار گزارش مالی جشنواره فيلم فجر

فيلم «کاناپه» در برج ميلاد اكران نمي‌شود/ پاسخ مبهم ايوبی درباره انتشار گزارش مالی جشنواره فيلم فجربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشيه حضور در نشست خبری فيلم «شماره 17 سهيلا»،  در جمع خبرنگاران در خصوص چگونگی ارائه گزارش‌های مالی جشنواره، بيان كرد: حالا باید دید که چه می‌شود!

وی در پاسخ به این سوال که برای «کاناپه» اکرانی در برج میلاد در نظر گرفته می شود یا خیر، گفت: کاناپه وارد جشنواره نشده که بخواهد اکرانی داشته باشد و رسیدگی به این فیلم، جایش در جشنواره نیست. پس از جشنواره مراحل فیلم طی خواهد شد. خود آقای عیاری هم می‌دانند که ما چه قدر به ایشان ارادت داریم.

ايوبی درباره اصلاحيه فيلم‌های سينمايی گفت: من فکر می‌کنم چون بناي خود فیلمسازها بر همکاری است، خودشان همه ضوابط، قواعد و چارچوب‌ها را رعایت می کنند و در نتیجه از حلاوت و شیرینی آن نیز بهره‌مند می‌شوند.

ایوبی در خصوص شرکت نکردن اصغر فرهادی در مراسم اسکار، اظهار داشت: به نظرم کار ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی قابل ستایش است و ما هم در همه جای دنیا به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان سینمایی چه برنامه ای برای این ماجرا دارد، گفت: ما کاری نمی توانیم انجام دهیم. از ما بر نمی آید که ترامپ را برکنار کنیم!

رئيس سازمان سينمايی در خصوص حضور پر شور فیلمسازان اول در این دوره از جشنواره فجر گفت: نگاه من از روز اول همین بود و حضور فیلمسازان اول در جشنواره سیاست كاری من بود؛ چون می خواهم راه را برای جوانان باز کنم، به این دلیل که سینمای آینده برای آنهاست.

وی در خصوص توجه به  فیلمسازان پیشکسوت گفت: نه ما این فیلمسازان را فراموش می کنیم و نه فراموش می شوند. این جوانان فیلمساز، ثمره همین پیشکسوتان ما هستند.

ايوبی در پايان درباره دلیلش برای حضور در نشست خبری فيلم «شماره 17 سهیلا» گفت: فیلم را قبلا دیده بودم و دوستش داشتم.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کاناپه» در برج ميلاد اكران نمی‌شود/ پاسخ مبهم ايوبی درباره انتشار گزارش مالی جشنواره فيلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..