تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور رئيس سازمان سينمايی و دبير جشنواره در نشست خبری يك فيلم

به گزارش خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری فيلم سينمايی «شماره 17 سهيلا» در برج ميلاد برگزار شد.

در این نشست خبری محمد توکلی تدوینگر، مهدی ابراهیم زاده صدابردار، زهرا داوود نژاد بازیگر، مهرداد صدیقیان بازیگر، محمود غفاری کارگردان، امیر سیدزاده تهیه کننده، محمد سیدزاده مدیر تولید و مهناز جارچی دستيار کارگردان و طراح لباس حضور داشتند.

از اتفاقات خاص اين نشست خبری حضور رئيس سارمان سينمايی (حجت الله ايوبی) در جلسه بود. همچنين در ميانه برگزاری نشست خبری، دبير جشنواره و مدير كاخ جشنواره (محمد حيدری و بهروز غريب پور) هم به سالن آمدند.
 
غفاری كارگردان اين فيلم در ابتدای نشست خبری گفت: من در آستانه چهل سالگی هستم. از چند سال پیش دیدم، برخی معضلات اجتماعی در حال فزونی است. لذا سوژه اين فيلم برای من جذاب شد. از طرفی پرداختن به سوژه‌هايی كه مرتبط با قشر زنان جامعه است، سختی و البته جذابيت های خود را دارد.

وی درباره دورخوانی و تمرين پيش از فيلمبرداری گفت: از قبل با بازیگران تمرین نمی‌کنم. بلكه آنها را در لحظه قرار مي‌دهم؛ كمی سخت است اما نتيجه آن تازگی و قوی‌تر بودن حس بازيگر است. پروسه ساخت این اثر سخت بود. فقط سیدزاده بود كه حمایت کرد و از سویی ساخت اين اثر برای او دردسر شد.

غفاری افزود: این فیلم ظرفیت این را داشت که تلخ شود اما عناصر زیادی به کار بردم که از آن دوری کنم تا با زبان دیگری بیان شود. این فیلم سرمایه گذار بخش خصوصی دارد  كه با ریسک بالایی ساخت آن را قبول کرد.

ابراهیم زاده صدابردار فيلم «شماره 17 سهيلا» در اين جلسه بیان کرد: صدابرداری این فیلم بسیار سخت بود که خوشبختانه همه چيز  به خوبی پیش رفت.

زهرا داوودنژاد بازيگر اصلي اين فيلم اظهار داشت: سالها بود به دلیل مسائل شخصی از سینما دور بودم و فضای کارها به نحوی نبود که قدرت مانور دلشته باشم؛ اما زمانی که فیلمنامه این اثر به دستم رسید، دیدم همه چیز درست است. به اینکه در فیلم این چنینی بازی کردم، افتخار می کنم؛ چون فیلمی قابل تامل و دیدنی و جذاب است.

وی افزود: عملکرد غفاری را در «این یک رویاست» دیده بودم و باور داشتم به کاری که انجام می‌دهد، ایمان دارد و کاربلد است. خوشبختانه این فیلم از دل و جان برآمد و بر دل و جان نشست.

در ادامه سیدزاده تهيه كننده اين فيلم گفت: خوشحالم كه بالاخره با حمايت حجت الله ايوبي فيلم مادر قلب اتمي پروانه نمايش گرفت.

عليرضا داوودنژاد کارگردان فيلم سينمايی «فراری» هم در اين نشست خبری حاضر بود و گفت: اين فیلم را می‌توان سینمای ملی نامید؛ چون هر کسی به نحوی خود را در آن می‌بیند.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور رئيس سازمان سينمايی و دبير جشنواره در نشست خبری يك فيلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..