تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 70 درصدی واردات سیگار

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات خبر داد :

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا ، علی اصغر رمزی گفت: واردات 10 ماهه سال 94 ، 12.5 میلیارد نخ بوده است که در 10 ماهه سال جاری به 3.7 میلیارد نخ کاهش یافته است که علت کاهش 70 درصدی را در واردات ناشی از دو عامل  دانست .

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور  علت اول و اصلی این کاهش را  اجرا شدن تبصره 3 ماده 102 قانون برنامه پنجم اعلام نمود که این تبصره دولت را مکلف کرده است تا در طول برنامه پنجم واردات سیگار را باهمان برند اصلی تبدیل به تولید داخل نماید .

وی اظهار داشت: در همین راستا از 3 سال قبل با پیگیریهای مستمر مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور واردکنندگان سیگار ملزم به رعایت قانون گردیدند و با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و یا تکمیل ظرفیت واحدهای موجود عملا بخش قابل توجه ای از واردات تبدیل به تولید داخل شده اند و آمار واردات آنها به تولیدات داخلی اضافه شده است .

رمزی افزود:علت دوم این کاهش واردات نیز وضع عوارض و مالیات جدید در قانون بودجه سال 95 بوده است که علاوه بر مالیاتهای قبلی بر واردات سیگار که حدود 100 درصد بوده به ازای هر نخ 500 ریال نیز براساس بند ( د )  تبصره 7 اضافه شده است و بر واردات سیگار در مجموع بین 120  تا  150 درصد عوارض و مالیات دریافت می شود.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 70 درصدی واردات سیگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..