تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسان‌هایی که در باغ وحش نگهداری می‌شدند!+تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهند تعدادی از بومیان استرالیا همراه با حیوانات در باغ وحشی نگه داشته می‌شدند و همراه با این باغ وحش به دیگر نقاط جهان برده می‌شدند. انسان‌هایی که در باغ وحش انسانی نگه داشته می‌شدند +تصاویر انسان‌هایی که در باغ وحش انسانی نگه داشته می‌شدند +تصاویر

در اواخر قرون 19 تا اواسط قرن بیستم بود که حدود 20 بومی استرالیایی همراه با دیگر حیوانات محبوس شده در باغ وحش نگه‌داری می‌شدند و در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به عنوان وحشی‌های بومرنگ پرتاب من به نمایش گذاشته می‌شدند.

انسان‌هایی که در باغ وحش انسانی نگه داشته می‌شدند +تصاویر

نسل‌های بعدی این بومی‌های استرالیایی که در استرالیا زندگی می‌کنند، گفته‌اند برخی اجداد آن‌ها در سیرک‌ها یا باغ وحش‌هایی که به باغ وحش انسانی مشهور بوده‌اند و در آن به نمایش گذاشته می‌شدند، مرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسان‌هایی که در باغ وحش نگهداری می‌شدند!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..