تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دژاگه به وولفسبورگ پیوست

دژاگه به وولفسبورگ پیوست

اشکان دژاگه هافبک مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی به وولفسبورگ پیوست. دژاگه که در ابتدای فصل قرارداد خود را با العربی فسخ کرده بود، با امضای قراردادی به تیم سابق خود بازگشت تا پس از نیم فصل بیرون نشستن، حالا به بوندس لیگا بازگردد.

دژاگه با وولفسبورگ سابقه قهرمانی در بوندس لیگا را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن در فصل 2008-09 با این تیم و هدایت ماگات به قهرمانی بوندس لیگا دست یافت و حالا در بازگشت به وولفسبورگ رده چهاردهم جدولی امیدوار است تا با این تیم به روزهای خوب خود بازگردد.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دژاگه به وولفسبورگ پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..