تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکار بی رحمانه دو قلاده پلنگ ایرانی

 به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، فرماندار شهرستان لنده از دستگیری یکی از شکارچیان دو قلاده پلنگ ایرانی در منطقه "موگرمون" این شهرستان خبر داد.
 
 

«دارا کریمی نژاد» افزود: در هفته گذشته در منطقه "موگرمون" شهرستان لنده دو قلاده پلنگ ایرانی به دست شکارچیان بی رحم کشته شده اند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان نبود حتی یک محیط بان بوده  است که باعث اتفاق این فاجعه دلخراش شده است.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: گزارش کشته شدند این دو قلاده پلنگ توسط چوپانان و مردم منطقه "موگرمون" داده شده است.

کریمی نژاد عنوان کرد: شکارچیان بی رحمانه دست ها و پاهای پلنگ بی گناه قطع و شکم آن را پاره کردند.

وی اضافه کرد: از نیروی انتظامی شهرستان یکی از شکارچیان دستگیر و هم اکنون نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان لنده دنبال سایر شکارچیان هستند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر عکسی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن کشتار یکی دیگر از پلنگ‌های کم نظیر ایرانی در منطقه "موگرمون" شهرستان لنده به تصویر کشیده شده است.

در این تصویر که شکار یک قلاده پلنگ اصیل ایرانی در موگرمون لنده را نشان می دهد، شکارچیان به طرز فجیعی دست و پا و دم این پلنگ را قطع کردند.

ایسنا

110

این اخبار را از دست ندهید:

پیکر نگهبان پلاسکو بالاخره شناسایی شد + عکس

آخرین تماس از زیر آوار پلاسکو + عکس

خارج شدن معجزه آسای آتشنشانی از حادثه پلاسکو / کسی که از برج آهنی بیرون آمد

معجزه در تهران؛ مردی که پس از مرگ دوباره زنده شد!

آوار شدن وحشتناک تیرآهن ها بر سر خودروها در تهران +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکار بی رحمانه دو قلاده پلنگ ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..