تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری سمینار آشنایی پذیرش در بازار صنایع کوچک و متوسط SME

برگزاری سمینار آشنایی پذیرش در بازار صنایع کوچک و متوسط SMEبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسعود مهدی زاده مقدم افزود: از مهمترین راهکارهای مهم حضور واحدهای صنعتی و تولیدی در بازار SME این است که به آنها مشاوره صحیح داده و با شرایط آن آشنا شوند.

وی ادامه داد: این سمینار با هدف آشنایی با شرایط، مزایا و فرآیند و نحوه پذیرش در بازار صنایع کوچک و متوسط به منظور تامین نقدینگی و تامين سرمايه از طريق بازار سرمايه که فرابورس ايران است برگزار شد.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: حضور واحدها و شرکتها در بازار سرمایه و فرابورس ایران مزایایی مختلفی مانند روشهای تامین مالی شرکتها در بازار سرمایه، دسترسی آسان و سرعت پذیرش در بازار SME، سهولت پیشرفت به بازارهای بزرگتر، راه های عرضه اوراق بهادار ،برخورداری از معافیت مالیاتی و ...برخوردار خواهند شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: شرکت ها و واحدهای صنعتی نباید این فرصت را از دست بدهند زیرا از این طریق به بازار های داخلی و خارجی ورود پیدا خواهند کرد و قدرت اقتصادی آنها شکوفا خواهد شد.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری سمینار آشنایی پذیرش در بازار صنایع کوچک و متوسط SME»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..