تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکاشوند: مذاکره با چشمی نه تایید و نه تکذیب می کنم

محمد ترکاشوند درباره مذاکره با روزبه چشمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز شنیدم که باشگاه استقلال نمی تواند از روزبه چشمی به علت محرومیت در جذب بازیکن در نقل و انتقالات استفاده کند. با توجه به اینکه در پست هافبک دفاعی به بازیکن نیاز داریم این احتمال وجود دارد که بازیکن استقلال هم در بین گزینه های مدنظرمان باشد اما این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: سه بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی جزو گزینه های مدنظرمان در پست هافبک دفاعی هستند اما تا زمانی که توافقات نهایی با بازیکن مدنظر قطعی نشود نام بازیکن را اعلام نمی کنیم. 

ترکاشوند درباره وضعیت سعد ناطق تصریح کرد: نامه ای به باشگاه نیروی هوایی برای جذب سعد ناطق ارسال کردیم و منتظر جواب قطعی این باشگاه عراقی هستیم. این بازیکن عراقی قابلیت بازی در پست های دفاع و هافبک دفاعی دارد و اگر موفق به جذب این بازیکن شویم نقاط ضعف خود را در خط دفاع برطرف می کنیم. 

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا قبل از پایان نقل و انتقالات لیست خرید بازیکنان را تکمیل کنیم تا با قدرت در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکاشوند: مذاکره با چشمی نه تایید و نه تکذیب می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..