تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضيحات آخوندی به لاريجانی درباره حضور نیافتن در كميسيون عمران مجلس

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بخشی از نامه آخوندی وزير راه و شهرسازی به رئيس مجلس شورای اسلامی، آمده است: همانطور كه مستحضر هستید مطابق ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، كمیسیون باید از استیضاح‌كنندگان و وزیر مربوط برای رسیدگی به استیضاح دعوت بعمل آورد كه به هر دلیل این اقدام صورت نگرفته بود.

متن كامل نامه آخوندی به دكتر لاریجانی به شرح زیر است:

جناب آقای دكتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند كه روز گذشته (۱۳۹۵/۱۱/۱۰) موضوع استیضاح اینجانب در دستور كار كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار داشت. اینجانب موفق به حضور نشدم. در ضمن جهت مزید استحضار، هیچ دعوتی نیز از سوی كمیسیون برای حضور در جلسه دریافت نكرده بودم.

مستحضر هستید كه مطابق ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، كمیسیون باید از استیضاح‌كنندگان و وزیر مربوط برای رسیدگی به موارد استیضاح دعوت بعمل آورد كه به هر دلیل این اقدام صورت نگرفته بود.

ریاست محترم و اعضای محترم كمیسیون مستحضرند كه اینجانب مقید به حضور در كمیسیون هستم و تاكنون هیچ دعوتی را بی‌پاسخ نگذاشته‌ام و روابط ما همواره از موضع احترام دو سویه بوده است.

در ادامه رسیدگی به استیضاح نیز چنانچه كمیسیون مطابق آیین‌نامه با دعوت قبلی از اینجانب بخواهد كه در كمیسیون حضور پیدا كنم، حتما اقدام خواهم كرد و آمادگی پاسخ به سوالات و ابهامات سوال‌كنندگان و استیضاح‌كنندگان محترم را دارم.

مراتب جهت صدور دستور مقتضی ایفاد گردید.

با سپاس

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی‌

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضيحات آخوندی به لاريجانی درباره حضور نیافتن در كميسيون عمران مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..