تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات تیم‌ پارس جنوبی‌ جم حکم فینال دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، مهدی تارتار بعدازظهر امروز پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل فولاد یزد با بیان اینکه بازیکنان دو تیم بازی خوبی ارائه دادند اظهار داشت: تیم فوتبال فولادیزد در این بازی، ساختار تدافعی ملاک خود قرار داده بود که این مهم سبب بی‌نتیجه ماندن حملات بازیکنان پارس جنوبی جم روی دروازه فولاد یزد شد.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم سومین برد پیاپی خود تجربه می‌کند تصریح کرد: در نیمه نخست این بازی بازیکنان تیم پارس جنوبی می‌توانستند با استفاده بهتر از موقعیت‌ها به گل بیشتری دست یابند که با بی‌دقتی بسیاری از توپ‌ها به هدر رفت.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم با اشاره به بازی هفته آینده این تیم با سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: این بازی برای تیم ما ارزش شش امتیازی دارد که باید پیروز میدان شد.

وی گفت: با توجه به جایگاه تیم پارس جنوبی‌جم در جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مسابقات این تیم با دیگر تیم‌ها حکم فینال دارد.

تارتار با قدردانی از تماشاگران فهیم تیم پارس جنوبی جم تاکید کرد: سرمربی تیم فولاد یزد  از نظر ساختار دفاعی دارای سابقه خوب و ارزشمندی است چراکه ساختار دفاعی این تیم بازیکنان پارس جنوبی جم را عذاب می‌داد.

وی با بیان اینکه داور بازی امروز کم اشتباه بود گفت: سوت زدن داور راضی‌کننده بود هر چند اشتباهاتی داشت ولی روی نتیجه بازی اثرگذار نبود.

تیم پارس جنوبی جم در دیداری خانگی موفق به ثبت یک پیروزی ارزشمند شد تا به یک امتیازی ملوان صدرنشین برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات تیم‌ پارس جنوبی‌ جم حکم فینال دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..