تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۹۰۰ پروژه در لرستان هم‌زمان با ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به پروژه های دهه فجر اظهار داشت: پروژه های دهه فجر از زمان سفر وزیر نیرو به لرستان آغاز به افتتاح شده و تا پایان دهه فجر هزار و ۹۹۴ پروژه افتتاح می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه را دو هزار و ۸۹ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: همچنین در ایام دهه فجر ۲۶۹ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۶۱ پروژه کلنگ زنی می شوند.

استاندار لرستان شاه بیت پروژه هایی که قرار بوده کلنگ زنی شوند را نیروگاه هزار مگاواتی خرم آباد دانست و بیان داشت: بیشترین حجم پروژه های دهه فجر با ۵۳ درصد مربوط به حوزه صنعت و معدن و اعتبار هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان است.

بازوند با بیان اینکه همچنین بیشترین حجم پروژه هایی که قرار بوده کلنگ زنی شود مربوط به وزارت نیرو با اعتبار دو هزار میلیارد تومان است، گفت: در ایام دهه فجر در شهرستان دورود ۷۸ پروژه، در خرم آباد ۴۱۱ پروژه، در کوهدشت ۹۸ پروژه، در سلسله ۱۰۹ پروژه و در الیگودرز ۱۹۵ پروژه افتتاح می شود.

وی همچنین از افتتاح ۷۸ پروژه در پلدختر، ۲۰۷ پروژه در دلفان، ۸۷ پروژه در دوره چگنی، ۱۷۷ پروژه در بروجرد، ۸۸ پروژه در ازنا و ۲۴ پروژه در رومشکان در ایام دهه فجر خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۹۰۰ پروژه در لرستان هم‌زمان با ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..