تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت ۱۲بهمن به خراسان شمالی سفر می‌کند

 محمدتقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌منظور معارفه رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی به این استان سفر می‌کند.

ایرانی افزود: معاون رئیس‌جمهور در سفر یک‌روزه به خراسان شمالی در مراسم معارفه مجید پور عیسی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش‌ازاین مجید پور عیسی مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استانداری خراسان شمالی و سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان را بر عهده داشت.

گفتنی است، حسن نادری رئیس سابق سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی به‌عنوان معاون سازمان نقشه‌برداری منصوب‌شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت ۱۲بهمن به خراسان شمالی سفر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..