تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتبال خونه به خونه مغلوب سپید رود رشت شد

به گزارش خبرنگارایرنا، تیم خونه به خونه مازندران عصردوشنبه و درآغاز هفته بیست ودوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم سپیدرود رشت بود و در نهایت برابر میهمان مدعی خود با نتیجه یک برصفر شکست خورد.
دراین دیدار بیش از سه هزار تماشاگر بابلی از نزدیک مسابقه همسایه های شمالی در لیگ یک راتماشاکردند.
نادر دست نشان در نخستین تجربه حضور خود روی نیکمت تیم خونه به خونه با تغییرات کلی در سیستم و جاگذاری نفرات با تجربه از جمله' پژمان نوری 'و 'مازیار زارع 'به قلب خط میانی تیمش، اجازه نفوذ به مهاجمان تیم سپیدرود رشت را نداد.
البته این تاکتیک دست نشان در نیمه اول و تا قبل از دقیقه 77به خوبی جواب داد.
تیم میزبان که با حمایت تماشاچیان خودی در چندین موقعیت تا آستانه بازکردن دروازه تیم سپیدرود پیش رفته بود در نیمه دوم هم هجومی بازی کرد و یکپارچه در زمین تیم میهمان موقعیت های نصفه و نیمه ایجاد می کرد.
'محمد نزهتی' مهاجم فرصت طلب و باتجربه تیم سپیدرود رشت بر روی یک غافلگیری در دقیقه 79 دروازه تیم خونه به خونه را باز کرد و ورزشگاه شهدای هفت تیربابل را در سکوت کامل فرو برد.
در ادامه تیم خونه به خونه با ورود چند بازیکن سعی دربه تساوی کشاندن مسابقه داشت که در نهایت تلاش های آنها بی نتیجه ماند.
تیم سپیدرود رشت با کسب 3 امتیاز این بازی برابر خونه به خونه 39امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.
تیم خونه به خونه با قبول ششمین شکست این فصل خود با 32 امتیاز گذشته خود در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتبال خونه به خونه مغلوب سپید رود رشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..