تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستداران بسکتبال بخوانند

تیم ملی بسکتبال نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را با پیروزی برابر فلسطین به پایان رساند.

  پیروزی تیم ملی بسکتبال مقابل فلسطین

پانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا از امروز یکشنبه با حضور ۶ تیم اردن (میزبان)، ایران، فلسطین، سوریه، لبنان و عراق در امان آغاز شد.تیم ملی بسکتبال ایران که سیزدهمین حضور در این رقابت ها را تجربه می کند، نخستین دیدار خود در این دوره را برابر فلسطین برگزار کرد و موفق به شکست ۱۱۴ بر ۶۶ این تیم شد.

در ادامه رقابت های بسکتبال قهرمانی غرب آسیا، تیم ملی ایران فردا به مصاف سوریه می رود. این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ (به وقت ایران) آغاز می شود. ملی پوشان بسکتبال که با هدایت مهران حاتمی در رقابت های قهرمانی غرب آسیا شرکت کرده اند روز سه شنبه نیز به مصاف لبنان می روند و سپس به ترتیب با عراق و اردن دیدار خواهند داشت.

پانزدهمین دوره رقابت های بسکتبال قهرمانی غرب آسیا تا ۱۴ بهمن ماه در امان اردن پیگیری خواهد شد. جلسه هماهنگی (تکنیکال میتینگ) این مسابقات شب گذشته در هتل محل اقامت تیم ها برگزار شد.

برگزاری مسابقات بسکتبال غرب آسیا از سال ۱۹۹۹ و در لبنان آغاز شد. بسکتبال ایران پیش از این در دوازده دوره این رقابت ها حضور داشته و طی آن موفق به کسب ۶ عنوان قهرمانی، ۳ عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی شده است. از این حیث بسکتبال ایران پرافتخارترین تیم منطقه غرب آسیا است.

منبع: ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستداران بسکتبال بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..