تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش از خروج نیروهایش در موصل جلوگیری می‌کند

ممانعت داعش از خروج عناصرش از موصلبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی نزدیک بودن زمان آغاز عملیات آزادسازی غرب موصل، گروهک داعش در فرمانی به اعضای خود اعلام کرده که دیگر حق خروج از موصل را ندارند و باید در این شهر بمانند.

یک منبع امنیتی در این باره به شبکه السومریه، گفته است: این فرمان داعش در زمانی صادر می‌شود که عناصر تروریستی به علت از دست دادن شرق موصل روحیه خود را باخته‌اند و بسیاری از آن‌ها موصل را به مقصد الرقه در سوریه ترک کرده‌اند.

از سوی دیگر فرماندهان عراقی اعلام کرده‌اند که آمادگی کامل برای آغاز عملیات آزادسازی غرب موصل را دارند و نیروهای نهاد «مبارزه با تروریسم» پیش از این با توپخانه مواضع داعش را در غرب رود دجله هدف قرار داده‌اند.

در همین حال، منابع عراقی اعلام کرده‌اند به تدریج آوارگان در حال بازگشت به شرق موصل هستند و برخی مدارش این بخش از شهر نیز دایر شده است.


منبع: فارس


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش از خروج نیروهایش در موصل جلوگیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..