تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های مجری خوش صدا درباره پوشش بازیگران در جشنواره فجر

صحبت های مجری خوش صدا درباره پوشش بازیگران در جشنواره فجر

مسعود فروتن بازیگر Actor و مجری سینما Cinema و تلویزیون، درخصوص پیشنهاد دبیر جشنواره مبنی بر پوشش رسمی برای هنرمندان حاضر در جشنواره فیلم فجر گفت: به نظر من توصیه دبیرجشنواره در مورد داشتن پوششی رسمی و متناسب با جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار خوبی است.

او در همین راستا افزود: من خودم همواره این شرایط را مراعات می کنم. وقتی شما در مکانی رسمی حاضر می شوید باید لباس رسمی و مناسب بپوشید. اینکه فردی برنده جشنواره می شود و با کتانی و لباس نامناسب برای دریافت جایزه روی سن می رود اتفاق زیبایی نیست.

فروتن گفت: از نظر من لباس رسمی پوشیدن فقط کراوات زدن نیست. شما وقتی به یک میهمانی دعوت می شوید با لباس مناسب و کت و شلوار می روید. خب اینجا یعنی جشنواره فیلم فجر مهمانی Party بزرگ سینمای ایران است و باید در این محافل لباس رسمی پوشید و از نظر من پیشنهاد دبیر جشنواره پیشنهاد بسیار خوبی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های مجری خوش صدا درباره پوشش بازیگران در جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..