تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بختیار رحمانی:آقا خداداد!بیرون کشیدن تیم مال زمان احمدشاه است؟!

هافبک تیم فولاد خوزستان گفت:آقا خداداد!یادت هست درباره بیرون کشیدن تیم از زمین چه گفتی؟

بختیار رحمانی در گفت و گو با کاپ؛درباره اظهارات خداداد عزیزی مبنی بر اینکه وقتی او بازی می کرد،بختیار رحمانی خاک بازی می کرده است اظهار داشت:من به همه پیشکسوتانم احترام می گذارم و اعتقاد دارم این عزیزان بوده اند که نسل بعدی فوتبال آمدند.خداداد عزیزی عزیز هم برای من یک پیشکسوت گرانقدر است که او را مثل همه جامعه فوتبال حماسه ساز ملبورن می دانم.با این وجود اعتقاد دارم هر کسی در هر موقعیتی هست باید برای خودش شان و احترام قائل باشد.امیداورم ایشان هم اگر بیرون از مشهد و تیم عزیز سیاه جامگان در جای دیگری مربیگری کردند حرف بزنند در غیر این صورت ارزش پاسخ دادن ندارند.

وی ادامه دادبه احترام سیاه جامگان که آن را به نام ابومسلم قدیمی و ریشه دار می شناسم پاسخی برای خداداد عزیزی ندارم.فقط این را بگویم چیزهایی که من در بازی فولاد و سیاه جامگان دیدم دور از آن چیزی است که درباره حماسه ساز ملبورن شنیده و دیده بودم.اتفاقاتی که در بازی با سیاه جامگان رخ داد فقط و فقط در زمین خاکی و فوتبال محلات اتفاق می افتد.

رحمانی افزود:نمی خواهم بیش از این صحبت کنم.فقط دیشب داشتم فیلم های قدیمی برنامه 90 را می دیدم که ناگهان صحبت های آقا خداداد را دیدم که درباره بیرون کشیدن تیمی در حدود 5 سال قبل صحبت می کرد.حرف های جالبی بود که ایشان مطرح کرده بود مگر دوره احمدشاه است که تیم را بیرون بکشیم.خطابش هم به فراز کمالوند بود.آقا خداداد یادت هست؟امیدوارم ایشان آن روزها را از یاد نبرده باشد.اگر هم فراموش کرده برایش می فرستم تا تجدید خاطره ای صورت بگیرد.باز هم به احترام دوستان خوبی که دارم پاسخی برای اظهارات ایشان و مهدی هاشمی نسب ندارم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بختیار رحمانی:آقا خداداد!بیرون کشیدن تیم مال زمان احمدشاه است؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..