تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنوز پرسپولیس برای جذب من درخواست رسمی نداده است

هنوز پرسپولیس برای جذب من درخواست رسمی نداده است

امید جهانبخش گفت: پرسپولیس هم تیم خوبی است و به نظر من شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امید جهانبخش در خصوص شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیسگفت: بازی خوبی انجام دادیم و چند فرصت مناسب را در نیمه اول از دست دادیم. احساس می‌کنم آن  توپی که مدافع پرسپولیس برگشت داد از خط دروازه عبور کرد، درضمن یک پنالتی مسلم هم به سود ما گرفته نشد که خودم نزدیک صحنه بودم. اگر در نیمه اول فقط یک گل به پرسپولیس می‌زدیم مطمئن باشید کار این تیم سخت می‌شد.

او ادامه داد: نیمه دوم عقب کشیدیم و گل بدی خوردیم که تمرکز تیم را به‌هم زد. در مجموع باید بگویم که اشتباهات داور در نتیجه تأثیرگذار بود. البته پرسپولیس هم تیم خوبی است و به نظر من شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود.

جهانبخش درباره اینکه می‌گویند بازی او مورد پسند ایوانکوویچ قرار گرفته است، عنوان کرد: خودم هم این خبرها را در سایت‌ها خوانده‌ام، ولی الان بازیکن صبا هستم و اگر هم قرار اتفاقی رخ بدهد باید با رضایت باشگاه باشد. از باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنوز پرسپولیس برای جذب من درخواست رسمی نداده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..