تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از مرکز افتای ریاست جمهوری

رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، حوزه امنیت این فضا مبحثی جدی و فراگیر است که در همه زمینه‌ها، بخش بزرگی از منافع ملی را پوشش می دهد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایستنا، رضا جواهری در جریان بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از این مرکز با برشمردن مهمترین مخاطرات امنیتی در فضای مجازی کشور و نیز چالش‌های پیش رو در این حوزه، افزود: همه کشورها برای حفاظت از داده‌های اطلاعاتی خود به دقت و با امکانات و اعتبارات لازم تلاش می کنند و به همین دلیل ما نیز باید در این نظام امنیتی، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
جواهری گفت: پایش، پیشگیری و مقابله با تهدیدات و آسیب پذیری های امنیتی در فضای مجازی زیر ساخت‌ها ، بر اساس اسناد بالادستی، یکی از چهار ماموریت کلان مرکز افتای ریاست جمهوری است. اعضای مجمع نمایندگان استان تهران درمجلس شورای اسلامی، ازمرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری بازدید و ضمن آشنا شدن با ماموریت‌ها و فعالیت‌های محوله از تلاش دست اندرکاران این مرکز در توسعه امنیت فضای مجازی قدردانی کردند.مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به نمایندگی از سایر همکاران تهرانی خود در این بازدید که قریب به سه ساعت طول کشید، از آمادگی این مجمع برای کمک به توسعه و پیشبرد فعالیت‌های امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات خبر داد.
نمایندگان استان تهران در هر مرحله از این بازدید، از چگونگی ایجاد امنیت در حوزه فضای مجازی کشور، سوال کردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از مرکز افتای ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..