تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام رسان های خارجی که سرور ایران ایجاد کنند، مشوق می گیرند

6786876 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سیاست ما بر این است که برای آن دسته از شبکه هایی که ۱۰۰ درصد داخلی هستند و همچنین برای شبکه های خارجی (پیام رسان ها) که سرور در ایران دارند یک سری مشوق هایی در نظر بگیریم.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، دکتر محمود واعظی در حاشیه افتتاح شبکه TD-LTE و دیتاسنتر شرکت مبین نت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از هفته گذشته هزینه استفاده از ترافیک داخلی به نصف استفاده از ترافیک بین المللی کاهش یافت، اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولید محتوای داخل اتفاق افتاد تا محتوای داخل با سرعت بالا و هزینه کمتر در اختیار کاربران قرار گیرد.
وی افزود: این اقدام باعث بزرگ شدن بازار و اقبال مردم در استفاده از شبکه ملی اطلاعات و حمایت از تولید داخل می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تغییر شکل بازار ICT گفت: در گذشته حدود ۷۰ درصد بازار سهم مخابرات و حدود ۳۰ درصد آن سهم فناوری اطلاعات بوده که در حال تغییر به سمت فناوری اطلاعات است که در ایران هم همین رویه ادامه دارد.
وی در مورد جلسه شب قبل شورای عالی فضای مجازی افزود: در آن جلسه در رابطه با حمایت از شبکه های بومی بندهایی تصویب شد که البته در جلسات آینده ادامه دارد تا بتوانیم برای شبکه های بومی امتیازاتی را در نظر بگیریم. سیاست ما بر این است که برای آن دسته از شبکه هایی که ۱۰۰ درصد داخلی هستند و همچنین برای شبکه های خارجی (پیام رسان ها) که سرور در ایران دارند یک سری مشوق هایی در نظر بگیریم.
عضو دولت تدبیر و امید با تاکید بر بحث دولت الکترونیک، اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ خدمت احصا شد و با در نظر گرفتن این خدمات در ۱۴ خوشه تقریبا ۹۵ درصد کار انجام شد و تا پایان این ماه فاز اول دولت الکترونیک شروع به کار کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام رسان های خارجی که سرور ایران ایجاد کنند، مشوق می گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..